Kızlar bebeğim emmiyo zaten uyku arasında emerdi şimdi uyutuyorum emzirmek için alıyorum bagırıyo emmiyo benimde moralim bozuluyo aç çünkü atak haftası mı acaba çok huzursuz bide emsede uykusunu alsada sürekli aglıyo bakabilen varsa yardımcı olurmusunuz