Günaydın kızlar bebeğim 2 ay 27 günlük. Bebeklerinizin uyku düzeni nasıl ? Her bebek kendine özel biliyorum ama sormak istedim 😇 Bizimki sabah 7 yada 8 de uyanır bir saat oyalanır sonra uyur. Gün içinde hep bu şekilde ilerliyor uykuya düşkün bir bebek mi anlamadım 😅 uyanıyor 1 saat taş çatlasın 1 buçuk saat uyanık kalıyor sonra uykusu geliyor ve uyuyor keyfi yerinde fakat geçmeyen bir ishal var karın ağrısı çekmiyor yada huzursuz olmuyor günde 3 kere kaka yapıyorsa bunlar hep ishal şeklinde oluyor. Arka arkaya bez de değiştirmiyorum yani sizce bu normal mi huzursuz olsa şüphelenicem ama keyfi yerinde çok şükür artık yattuğu yerden kalkmaya çalışıyor kafayı kaldırmaya çalışıyor elleri hep ağzında 😅 sizinkiler nasıl acaba benim ilk anneliğim azcık tecrübeli hanımlardan bilgi alayım