Aşırı derece de ağrı ve kaşıntı yapıyor sanırım çok huysuz eli sürekli ağzında 1 dişini patlatmış minicik çıkmış ama ağrısı var belli yani. Ne kullanabilirim siz nasıl rahat atlattınız tavsiye verin bana. Tedagil alsam olur mu. Osanit diş topu almıştım hiçbir işe yaramıyor