Günaydın arkadaşlar gerçekten uykuyla sorunum hiç bitmiyor,eskiden beri hep uykum hafiftir asla deliksiz uyumam ama cocuktan sonra berbat bir düzenim oldu. Bebeğim emiyor ve gece 4-5 kez kalkıyor 1 yaşında😞 artık vucudum o kadar düzensizleşmiş ki o kalkmadan ben 2 saatte bir kalkıyorum robot gibi sürekli tekrar yatmaya calısıyorum😢 böyle olan var mı hiç uykumu alamıyorum derin uyku yok. emzirmeyi kesince o düzeldikçe bende düzelir miyim?