Bebisveannesi biz ilk olarak dudağından ötürü yoğun bakıma alındı sandık, devlet hastanesi olarakta maalesef çok bilgi vermiyorlar. Meğer solunum sıkıntısı da varmış o yüzden almışlar.
Ablam da şaşırmıştı daha önce internetten araştırmıştım diyor hiç öyle olan bebekler ilk yoğun bakıma girer diye okumamıştım diyor.
Çok teşekkür ediyorum. Allahım bütün bebeklere acil şifalar versin inşAllah.
İnşAllah bu süreci hayırlısıyla en kolay şekilde sağlıkla sıhhatle atlatırız hepimiz tek duam bu sizin içinde 🤲🏻🤲🏻