Nehirimmmmmm Merhaba kızlar 3 aylık bebeğiyle çalışan var mı süreç nasıl gidiyor . bn Günde 4 saat çalışıyorum sağım yapsam onunla idare olacağını düşünüyorum işten gelene kadar .moral be motivasyona ihtiyacım var çalışma diyenler olacak ama ekonomik şartlar…