Baakpnr- Bebeğinde bu iki şurubu kullanan var mı acaba ? Uyku mu yapıyor ? Bilenler varsa yazabilir mi ? Kızıma dün gece 10 dan verdik , mamaya bile uyanmadı ben verdim içti uyudu hala uyuyor . Sadece merak ettim kullananlar varsa yazabilir mi acaba ?❤️
Deletedmom_45 Baakpnr- augmentin antibiyotik bildigim kadarıyla canim evet o uyku yapiyo digerini bilmiyorum birak uyusun valla benim ki 8. Ay ataginda uykuyu unuttum 3 gun uykusuzluk cok kotuymus yat dinlen sende balim 😍😍💖💖
Teemo07 Baakpnr- augumentin için birşey diyemem ama motillium un içeriğinin iyi olmadıgı biliyorum. Doktorumuz reflü için bebegime vermişti, ben kullanmadım açıkçası. Ama antibiyotik uyku yapar.
Baakpnr- Deletedmom_45 yok kuzum uyusun zaten biliyorsun hiç uyumuyor . Ama bu annelik çok garip bir şey , bu kez de uyansa da vs diye düşünmeye başladım 😀 gidip kendımı kesecem 😃💕
Deletedmom_45 Baakpnr- haha 🤣🤣 yaa oyle bise annelik işte bende cok uyuyom diye soyleniyodum kendime şimdide uyusada zibarsam istedigim kadar diyorum 🤦🏻♀️🤣🤣🌸
Baakpnr- Damlasu23 nice uzun ömürleri olsun inşallah ❤️ Gaz sancısı mı çekiyor minik hala , sanki öylr bir yorumunuza denk geldim de
Damlasu23 Baakpnr- Amin canm cümleten maalesef canm 💗bir türlü geçmedi psikolojim bozuldu 4 aylık oldu hala var ya