ArzuCastro Merhabalar, kizim 6,5 aylik bugune kadar hep meme emdi, yeni yeni ek gida basladik. Iki hafta sonra ise baslayacagim ama kizim ne kadar ugrastiysamda dolaptaki anne sutunu icmiyor, devam sutu denedim onuda istemiyor. Ne yapabilirim ben ? Ilk sene sute devam etmesi lazim dimi ?
Muson00 ArzuCastro kaşıkla vermeyi dene biberonunu değiştir meme ucuna benzeyen biberonlar var onlardan al emzirme pozisyonunda tut ver dene ayı küçük değil anne sütü hiç almayan bebişler var bide tam aç olduğunda ver
bsk89 ArzuCastro dolaptaki anne sutu ne kadar zaman öncesinin? bende ise başlamadan 1 ay once depolamaya başlamstm eski tarihlileri icirirken cok zorlanmıştı annem
ArzuCastro Muson00 kasiklada mumkun degil almiyo, ackende denedik, bir suru biberon degistirdik evde kucuk biberon magazasi var, olmuyo 😢
bsk89 ArzuCastro benmde oleydi tadı degisik geliyodu sanirim içmek istemiyrms o zamanlar stok bitip taze sütlere geçince sikinti yasanmadi