meraklibiranne 1 de yattı 2 saate bi mamasına kalktı 7.30 da da uyandı 11 aylık valla ben ne zaman uykuya doyacam ya erken yatsa bir şey demeyeceğim
3_bebeli_ana meraklibiranne valla geçmiyor bacım geçmiyor 2 numaralı 21 aylik olacak tovbelerim olsun uyku namına birsey yok her gün aynı sabah 6 sa ayaktayız..kendi uyanıyor yetmiyor bir de 3 numarayı uyandırıyor çok özledim uyumayı
Alygkc meraklibiranne 1 yaşında kızım hala öyle geç uyuyor erken kalkıyor ama sanırım gazı oluyor sabah bu yüzden uyanıyor
Deletedmom_13 meraklibiranne ay yaa benimki de 9 aylik 12 de yatar 7.30- 8 gibi kalkar. Bide gece emmeleri var ben yüz kere yataktan kalkıyorum uykum bölünüyor kendisi uykusunu alıp enerjik kalkıyor😐