gnc15 Bebeğim 1 aylık ve düz kafa yastığı kullanmak istiyorum. Uyurken yanada yatırsam sırt üstüne dönüyor . Kullanan varmı ve hangisini tercih ettiniz ??
Teemo07 gnc15 belli bir süre yan yatırmayın zaten. Düz yatırıp kafasını yan çevirin. Ben kullandım düz kafa yastıgı ama pek kafasının altında kalmıyordu. Kayıyordu.tabi kullandığımda 3 bucuk aylık falandı.
Babyisot gnc15 eğer kesin alacaksanız bu https://www.hepsiburada.com/lucky-day-dz-kafa-yastii-bebek-kafa-ekillendirici-yastik-pediatri-uzmanlarinin-nerisi-p-HBV000018490C?magaza=MakulF%c4%b1rsatlar&url_src=and-product-detail Oğlum asla yan yatmiyordu 5 aylıkken kafasının arkası ütülenmis gibi olmuştu 1-2aydacok iyi oldu şuan 8aylik herke diyor kafası şekli maşallah çok iyi diye ben surekli hala bunda yatiriyorum
Samyeli008 Babyisot yaa ben de bunu kullanıyorum baya da etkili gerçekten 1 ayda gözle görülür fark yarattı ama kulağı kepçe olacak diye korkuyorum kıvrılıyor ha bire kulakları sizde de öyle mi?a