seymapoyraz1 Benimki de 1 aylıkken alıştırdım ben pes etmeden o ittikçe ağzına verdim ittikçe verdim o pes etti az çekip atıyordu öyle öyle derkennşimdi tam anlamıyla emiyor artık siz sürekli ağzına verin pes etmeden eninde sonunda alacaktır
ikimelekannesiiiii LadyBugg valla canim onun icin cok gec kalmissin ben ilk dogdugu gun verdim agzina alistirdim ilk gun vermezsen bidaha coknzor alisiyo kizimdan biliyorum 2 aylikti vermeye calistim tutmadi ikinciye hamile kaldigimda dedim bu sefer ilk dogdugu gun vercem azina verdimde simdi emzik olmadan uyumuyo uyanikken bile hep emzik istiyo
LadyBugg ikimelekannesiiiii ilk doğduğunda alıyordu zaten bir sure sonra sadece uyurken almaya başladı uykusunda atiyordu direk. Sonra tamamen bıraktı. Ben verdikçe o diliyle itti tiksinir gibi. Hala da aynı yani. Anne sütü damlatiyorum tadı gidince direk diliyle itiyor.
Yspnr Minikbirbebetoannesi damaksiz emzik deneyin birde mutlaka tutar baby plus e bebekten almistim bn
Denizmooom LadyBugg bu zamandan sonra alışması zor olabilir cünkü benim bebeğim 6aylıjkken emziği bırakmıştı kendi kendine. Baska bir uyuma yöntemi bulacak anneniz
doruk34 LadyBugg ben doğduktan 1 hafta sonra alıştırmaya başladım önce avent silikon emzik alıodu ama çok sert olduğu için geriatıyordu bi kaç dakika sonra.daha sonra wee baby verdim arada ikisinide deniyordum ve sonunda aventin ultra air emziğini aldım hemen tuttu diğerleri ile alıştırma yaptım sürekli vererek o itsede.. şuan çok iyi tutuyor.1 ay 23 günlüğüz.
Zlm LadyBugg bence bu saatten sonra almaz ben direk verdim aldı siz uyuturken yanında bı müzik falan açın hep aynısı açın ki onuda uykuyla bagdastirsin annenizde uyuturken onu açar bide emerek uyutmayi bıraktirmaya başlayın artik
adasmomgiz LadyBugg merhaba, nasıl alıştırdınız hangi emziği kullandınız acaba aynı sorun bende de var da
LadyBugg adasmomgiz 2 gün aldi 3.gun bıraktı bütün hevesim kursağımda kaldı 😑 diliyle itmeye basladi yine
Umutalim Alışıncada gece bir milyon kere emzik icim uyanıyorlar bunuda hesaba katın benim oğlumn ağzı slikon kokuyor emziksiz asla uyumuyor verdiğme çok pişmanm çok..