Kızlar selam bebeğim 4 ay 9 günlük burnunu temizliyorum ama hala hırıltı var ben kendimde biraz grip gibiyim burnum tıkalı falan acaba grip oldum da bebeğime mi geçti kendisi sadece çok hapşırıyor ve burnu hırıltılı bide mama yemesi azaldı galiba tıkalı burnundan iyi ememiyor doktora götürücem ama gidene kadar evde yapabileceğim bir şey var mı 🥹