Kızlar bu gece uyuya kalmışız sahura kalkamadım. Uyuyakalmışız dediğime bakmayın bütün gece uyumadım aslında sadece ezana yakın bir saatte uyumuşum 🤦♀️ bi kalktım ki saat 4 imsak çoktan geçmiş o saatten beri de uyanıgım 6 aylık kızım var mama+meme şeklinde gidiyoruz ama çoğunlukla emziriyorum. Bu güne kadar şükür hep tuttum ama şuan öyle başım ağrıyor midem bulanıyor ki bugün tutmasam günah olur mu acaba yoksa keyfi gibi mi olur 🥺