TOSPAMMM17 sen boşver yarım saati 1 saat yap canım benim çünkü bir sürü sarma tencerede içinde soğanda var onların yani ee sarmanin dışı pisecek falan ben her zman bu tarifle yaparım çok güzel 🥰💖ama dediğim gibi su kaynadıktan sonra, enn kısık ateşte 1 saat olacak🥰