Esra_inciii Kızlar bebeğim 2 aylık bir ay kadar oldu derin uykuya geçince iç çekiyor inliyor yavru köpeciklerin çıkardığı sesi çıkarıyor uyanıyor sanıyom bakıyom uyuyo bi iki saat sonra tekrarlıyor bu normal mi