Miniminimini 0 12 aydan beri parmak emiyor evet doktor normal dedi ama şuan parmaklarımı görse kipkirmizi surekli uyuyacak eli ağzında bir oyuncak alamadı ağzında acıkınca ağzında her an ağzında kıpkırmızı artık soyuluyor derisi ne yaoacam bilmiyorum