Benim kızım 4,5 aya kadar hep kustu. Reflu vardı. Ama o da mama yiyince kusmuyırdu. Sonra fazla mı emiyor diye emzirme sürelerini kısalttım. İkide bir gaz aldım, emdikten sonra 1 saat yatırmadım vs vs ama yinede kusmalar bitmedi. 4,5 ay sonra azalmaya başladı ama bazı günler yine fazlaca kusuyordu. Sonradan farkettim ki ben tahin yediğimde kızımın kusmaları artıyor. Daha öncesinde de sütüm olsun diye hergün tahin yediğim için farketmedim aklımada gelmedi. Şimdi tahini kestim ve kusmalar benim için yok denecek kadar az. Belki hergün yediğiniz bişey yeni dokunmaya başlamıştır.