Bihitta seni korkutmak istemem ama benim de başımdan gectigi icin yaziyorum. 3 gün ateşi cikti calpol verdim duşa soktum 4. Gün sabah birden kollarimda resmen kendinden gecti. kızım 10 aylıktı ve morarmaya başladı hastaneye nasil gittik bilmiyorum cok korktum 1 gece hastanede yattik 2 serum yedikten sonra atesi düştü virus dediler ne oldugu belirsiz. Lutfen evde bekleme yavrunu doktora gotur, gecmis olsun