Kızlar hayırlı sabahlar. Kızımın burnu çok dolu ve tıkalı. Temizlemek için, aksın gitsin diye duş aldırdım hınkırttım duşta. Birde solüsyon sıktım temizledim aspiratör ile alabildiğim kadar. Ama hala var. Şimdi uyudu kıyamam horul horul ötüyor.
Açılması için sıkabileceğim bi ilaç var mı? Böyle hiç içim rahat etmedi ya 🥺