Ben meme+mama gidiyorum. İlk bebeğim tecrübesizim. İlk 6 ay anne sütü sonra ek gıda dedi doktorumuz. Kızım pek mama sevmiyor içirene kadar türlü taklalar atıyorum. Bugün markette hipp in organik sütlacı, tahıl kaşık maması vs gördüm 4+ ay yazıyordu. Kızım suan 3 bucuk aylık. Bu mamaları kullanabiliyor muyuz? Ya da kimler neye göre kullanıyor? Zararı yararı nedir ?