Lütfen çok saçma ama doktor lazım bana 😩 hipertiroidi olan bir anneydim hamileyken ilaç kullandım doğumdan sonra ilaç almak için doktora gittim testlerimde hep tiroidim çok yüksek çıkmasına rağmen buradaki doktorlar ultrason sonucum olmadan ilaç vermiyor ultrason sıram taa Haziran ayında 2. Çoçuğum .ilkte tiroitim yoktu 2.de oldu ve sütüm az arttırmak için ne yapsam artmıyor araştırdım tiroittenmiş bebeğim daha 4 aylık sütümün artması için ilaca başlamalıyım ve saçım ciddi anlamda dökülüyor ailemde genetik dökülme var ama tiroit başlı başına sebep zaten onlarda önlem almamış 29 yaşımda kel kalıcam lütfen bana biri yardım etsin