Mrsbayan Kızlar ¾ gündür böbrekte taş olduğunu öğrendim. Çok sancım oluyor yA sol tarafım belim çok şiddetli. Tavsiyeleriniz varmı nasıl düşürebilirim
Aselkusum16 Mrsbayan ben bol bol bira içmiştim geçmişti 😂 doktor kendi dedi içebilirsen iç düşürmene yardımcı olur diye tabi o zamanlar bebek yok her akşam bir tane içerdim geçti çabuk düştü 😂😂😂😂
Gari_de_Gari Mrsbayan böbreğin en sevdiği şey su.İnşallh düşürürsünüz.Benim doğuştan böbrek damarım dar dı.O yüzden düşüremedik.Damarım kesilip eklendi o ara taşımda alındı😅Geçmiş olsun size umarım düşer .