İpek kirpik ben kullandım hatta doğumdan önce yaptırmıştım lohusalıkta kendimi çok iyi hissetmiştim 🤣 uzun kullanıp kullanmamak size kalmış bi de kirpik yapınıza . Protez tırnak zaten mükemmel bi olay ikiside ortalama 3-4 hafta kullanılıyor yani ayda 1 kuaför yolu görünüyor alışana.
tabii tırnagıda dikkat ederek kullanmanız gerekiyor çarpmadan. Zaten çizik vs yapmıyor.
ama temizlik her gün deli gibi yaparsanız 2 haftada gider tırnaklar ki ben bayram sonrasını bekliyorum o yüzden 😁