Elifinannesi33 Bebeğim 3 ay 18 günlük meme yiyo sadece ama sürekli istiyo acaba sütüm mu az doymuyo mu ama çiş kaka yapiyo neden sürekli istiyo acaba ek gidaya mi baslasam kafam karıştı sizler nasıl yapıyorsunuz
Sudee96 Elifinannesi33 ek gıda mı 3 aylıkken mi? Burda bazı soruların trol olduğunu düşünüyorum artık Çocuk yetiştirecek bir kadın bebeklerin ilk altı ay mama veya anne sütüyle beslenmesi gerektiğini bilir ya 🫠 sütünüz yoksa mama vermeniz gerekiyor yemek değil
Arenimo Elifinannesi33 Daha çok küçük olduğundan sürekli meme istiyor olabilir mi acaba? He ne dersin? Çok normal yani istemesi. Bebek sadece aç diye meme istemez daha dünyaya yeni adapte olmaya çalışıyor annesinin kokusunu arıyor yada bazen gazı olur rahatlamak için emer sık sık da acıkır gayet normal. Çiş kaka yapıyorsa zaten doyuyordur 6 aydan önce ek gıdaya mı başlanır allaseen 🤦🏻♀️😂