Aynı durum bizde de var bebeğim 2 buçuk aylık artık kafayı yemek üzereyim. Akşam 7yle 9 arası uyuyana kadar durmaksızın ağlıyo. Gündüz de pek iyi olduğu söylenemez ama susturabiliyorum en azından. Akşamüzeri ağlama saati yaklaşıyo diye psikolojim bozulmaya başladı. Azalmıştı bi ara ne güzel diye seviniyordum bu aralar iyice artmaya başladı. Gaz ilaçları da fayda etmiyo artık galiba 😔😔😔😔