Merhabalar bebeğim 13 aylık, çoklu besin alerjisi vardı yavaş yavaş geçmeye başladı bir haftadır nefes alamıyor öksürüyor bugun doktoragittik bronşit başkangıcı bu havalrda olabileceğini alerjisinin tediklemiş olabileceğini söyledi, toz polen vs. Haziran sonuna kadar dikkat etmek lazım dedi deterjanıma şampuanına bile,, bu gibi alerjik beneği olanlar hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Ben musteşa şampuan ve duru granul kullanıyorum