Rabbim çözümü olmayan hastalıklarla sınamasın ama bu çocuk niye böyle anlamış değilim, doğduğundan beri sürekli hasta sürekli, 15 gün sağlamsa 1 ay hasta, 2 aylıktı bronşit olduğunda, yaşına giricek 6 kere bronşit oldu bi kere covid oldu ve sayısız defa grip oldu. Şimdi yine hasta, ilaç vermek istemediğim için evde kendim geçirmeye çalıştım 3 gündür ıhlamuruydu sarımsaklı yoğurduydu, burun temizlemesiydi, ilik sularıydı, havasıydı geçmedi bitkisel bir şurup var doktorumuz genelde onu veriyor son çare onu vereyim iyi gelir dedim yok bugün daha da kötü oldu. Boğmaca gibi öksürüyor sesi gitmiş, covid olduğu zamanda böyle olmuştu umarım bi covid vakası daha beklemiyordur bizi. Büyük ihtimalle yine bronşit oldu çünkü kronikleşmiş en ufak bir şeyde bronşite çeviriyor. Yarına randevu aldım dua edin de covid olmasın🙏🏻