123Masal Nesrinbek88 sadece süt ürünleri dedi doktormuz bize bnde bi süre ara verdm toz şeklinde bi ilaç vermişti bize adını inanın hatrlayamıyorum kakası düzeldikten snra azar azar yemeye basladm suan eskisi gbi yemeye devam ediyorum şükür herhangi bi skntı olmadı
Mineltoygar MelekGuleryuz çok geçmiş olsun cnm,tez zamanda iyileşsin inşallah, sonuçtan habrrdar eder misin
MelekGuleryuz Mineltoygar sağol canım Allah razı olsun 🤲🏻 Doktorlar bilgilendirme yapsın elbetteki yazarım buraya ☺️
adles89 yenianneee aynı sey benımde basıma geldı ıkı gun once tatılde oldugum ıcın gıdemedım ama arastırdıgım kadarıyla alerjık bısyden dolayı o sekılde gelıyor kakası sadece bı kere gordum zaten 3-4 gunde bır yapıyor kakasını oda zeytınyagı ıcırırsem yanı;( cok zor bır durum ınsan telaslanıyor ıster ıstemez Allahım şifasını versın hepsının🤲🏻😣
adles89 yenianneee aynı sey benımde basıma geldı ıkı gun once tatılde oldugum ıcın gıdemedım ama arastırdıgım kadarıyla alerjık bısyden dolayı o sekılde gelıyor kakası sadece bı kere gordum zaten 3-4 gunde bır yapıyor kakasını oda zeytınyagı ıcırırsem yanı;( cok zor bır durum ınsan telaslanıyor ıster ıstemez Allahım şifasını versın hepsının🤲🏻😣
adles89 yenianneee aynı sey benımde basıma geldı ıkı gun once tatılde oldugum ıcın gıdemedım ama arastırdıgım kadarıyla alerjık bısyden dolayı o sekılde gelıyor kakası sadece bı kere gordum zaten 3-4 gunde bır yapıyor kakasını oda zeytınyagı ıcırırsem yanı;( cok zor bır durum ınsan telaslanıyor ıster ıstemez Allahım şifasını versın hepsının🤲🏻😣
Handecelik Mineltoygar bir sürü doktora gittik ama çok değil takip edelim dediler. Sonra da ek gıdayla beraber kaka sorunları bitince bir daha önemsemedi kimse
Mineltoygar Handecelik anladım cnm, mamaua geçince sıkıntı da bitiyo galiba değil mi bi de tabi büyüdükçe
MelekGuleryuz Mineltoygar yok canım emzirmeye giriyorum yanına sadece. Hafta sonu olduğu için bilgi vermiyorlar. Yarın uzman doktor geldiğinde saat 14.00 da bilgi verecekler ne olduğu ile alakalı.
MelekGuleryuz Mineltoygar makat çatlağından şüpheleniyor canım kanı filan temiz çıktı. Kaka aldılar bugün gene tahlile gitti yarın onun sonucuna göre çıkıp çıkmayacağı belli olacak yavrumun. 🤲🏻😔
ehlenmomyy yenianneee bizdede ayni durum var suanda sut alerjisinden suphe edip diyet uyguladi doktorumuz ama devam edince cerrahiye yonlendirdi poposunda catlak varmış
Senayyy Benimde oğlum 4 aylık bundan bir hafta önce ilk kez kanlı kaka yapmıştı az bişey bidaha olursa gidelim sesik doktora dün akşam yine kanlı kal yaptı kabız oluyo sürekli 4/5 günde bir aslında normal 4/5 gün diyor doktorlar ama benim oğlum çok zorlanarak yapıyo kaksını neyse doktora acile götürdüm dokuora kanına baktılar kak tahlili yaptılar hiçbirinde bişey çıkmadı süt alerjisi olabilrmi diye üst üste sorfum kabızlıkla alakası olduğunu söyledi doktor alerji kanaması daha fazla olur dedi gastroentoloji nölğmüne götğr dedi yeşil alan açtı ki çabuk randevu alabileyim diye bende ilk zaman ve dün çok korkmuştum kalaısnda kanı görünce elim ayağım kesildi ama şimdilik bişey çıkmadı İnşaAllah ta çıkmaz kötüyü çağırmayalım
MelekGuleryuz Senayyy kabızlık sıkıntısı varsa makat çatlağıdır o canım. Bolbol krem sür yıka öyle kendi geçiyormuş
Mineltoygar MelekGuleryuz oyy kuzucuk Allah şifasını versin cnm, ama bak şükür önemli birşey değil tedavisi mümkün bişey, tez zamanda yanında olacaktır evladın, çok geçmiş olsun, çıkınca haber ver bizler de sevinelim 😊
Senayyy MelekGuleryuz aslında 5 güne kadar normal yapmaması diyor doktorlar ama benim oğlum hep zorlanarak ve emerken zorla yapardı kakasını sonraları üç beş günde bir yapmaya başladı ikikere de lağman yapıldı ama hala aynı İnşaAllah alerjisi falan olmasınd🤲🏻🤲🏻
Senayyy MelekGuleryuz aslında 5 güne kadar normal yapmaması diyor doktorlar ama benim oğlum hep zorlanarak ve emerken zorla yapardı kakasını sonraları üç beş günde bir yapmaya başladı ikikere de lağman yapıldı ama hala aynı İnşaAllah alerjisi falan olmasınd🤲🏻🤲🏻
Senayyy MelekGuleryuz aslında 5 güne kadar normal yapmaması diyor doktorlar ama benim oğlum hep zorlanarak ve emerken zorla yapardı kakasını sonraları üç beş günde bir yapmaya başladı ikikere de lağman yapıldı ama hala aynı İnşaAllah alerjisi falan olmasınd🤲🏻🤲🏻
MelekGuleryuz Mineltoygar adona adında bir ishal yapıcı virüs bulaşmış. Bundan kaynaklı gizli kanama pozitif çıkıyomuş. İshal yok ama çevirirse acillik gene. Dün taburcu ettiler. Bu emerek geçecek denildi. Aman dikkat edin yavrularınıza. Öyle kişilerle muhattap etmeyin. Olan biz annelere oluyo😔