Sinemarslan daha çoook yenisiniz merak etmeyin gidiyor. 🤗 Ben kullanmadım ama kullananlar da oluyor bence faydası olabilir ama şuan kiloyu da göbeği de dert etmeyin dinlenin, bebeğinizle vakit geçirin, bol sıvı tüketin, gazınız gelince tutmayın. Beni çok korkutmuşlardı sezaryen göbeği sezaryen kilosu bilmem ne diye🙄 22 kilo almıştım hamilelikte 🙈kiloya da takıntılı biriyim 🤦🏼♀️ Oyüzden normal doğum olsun diye 4 aydan itibaren hep hareketliydim ama zorunlu sezaryene alındım ve aklımdaki tek şey 22 kilonun kalmasıydı ama çok şükür 3 ayda 22 kilonun hepsi gitti ve karnım dümdüz tabiki biraz deformasyon var. O da normal doğum yapanlarda da vardır en azından annemden falan gördüğüm kadarıyla 🤷🏼♀️😊