Anneler herkese hayırlı sahurlar. Buraya bir arkadaşım için yazıyorum. Kendisinin bir oğlu var 8 yaşında ve bir daha çocuğu olmamış hiç korunmasız şekilde 8 yıldır. Şimdi kendisi tedavi amaçlı hastaneye gidiyor kist olduğu söylenmiş kistin biri patladı ama hala iki tarafta da kist varmış. Doktoru rahim filmi çekilmesini söylemiş. Adet düzensizliği var normalde şuan adet olması gerekiyor ama olmamış. Rahim filmini bir an önce çektirmek istediği için adet söktürücü içsem bi problem olur mu diyor bende buraya sormak istedim bilen varsa yardımcı olursanız çok sevineceğiz.