Nisakusum gayet normal henüz çok minik ve desteğe ihtiyacı var, odayı havalandır, buhar makinesi kullan, yoksa ısıtıcı da olur, ben kızıma 15 günlükken aldım hala da kullanıyorum otri bebe en iyisi, daha rahat uyur, mutlaka yap ki bana da doktorum tavsiye etti 😊