Kizlar ben 6 ay önce sezaryen doğum yaptım. Hamileyken çok kilo almadım 56 ile hamile kaldım 62 ile doğuma gittim eve geldiğim de 52 kiloydum ve şuan 49 kiloyum çok zayıfladım emzirdigim için mi bilmiyorum ama kilo alamıyorum yediğim halde yemem de gayet güzel ama hiçbir şekilde kilo alamıyorum yüzüm çöktü popom eridi eskiden böyle değildim kalçam çok guzledi şimdi eridi yumuşadı iyice 😔 eşim Diyor ki kilo al çok zayifsin bu halin ne biraz toparla kendini😂