Hanımlar selam 👋bebeğim 7 ay 22 günlük 10 gün önce 1 adet dişimiz patladı . Ramazan boyunca gece 3 te kalkıyordu 3 buçuk 4 e yakın beşiğine koyuyordum bide sabah 6 gibi emmeeye kakıyordu o kadar . 11! Den önce asla uyumuyor zaten. Dün gece 2 de kalktı sbah 7 ye kadar kesinlikle uyutamadım. Beşiğine koyduğum an uyanıyor . Bacağımda uyuyor beşikte uyanıyor yorgan örttürmüyor . Sbah 7 de yattı 7 buçukta kalktı sonra tekrar uyuttum 10 da kalktı . Gözlerim çekiliyor artık uykusuzluktan . Park beşik kullanıyorum . Gayet de rahat uyuyordu niye böyle oldu bu çocuk . Sbah da üzerime yüz üstü koydum öyle uyudu. Ne yapacağımı şaşırdım artık koştura koştura sahur hazırlıyorum resmen .