35+3 te doğum yaptım bebeğim odaya benle geldi çok sevinmiştim sonra inliyordu ve herhalde anne karnında suyumu yutmuş yedirirken çıkarmıştı tıkanmıştı. İlk gün burnunda hortum gibi bişi vardı buhar herhalde diğer gün çıkarmışlardı ve mamayı hortumla veriyorlardı. 3.gün oksijeni biraz daha azaltmışlar dı dün sütümü götürdüm sütümü biberonla almış bugun aradığımda durumu iyi biberonla emmiş biraz daha iyiymiş oksijenide iyiymiş giderek azaltıyorlarmış sizce böyle olup bebeği kaç gne çıktı 😔 bide dualarınıza ihtiyacım var😔