2 aylık erkek cocugum var 24 saatin 20 saati ayakta ağlıyor psikolojimiz bozuldu artık doktora gittik mamayı değiştirdi bebelack lf önerdi laktozsuz mama siskinliği ve hazımı iyi dedi ama yine cocukta tık yok tekrar böyle olursa yine doktora gidicez ben babasıyım halen ayaktayiz halen ağlıypr psikoloji kalmadı bizde ne damlalar neler yaptim bişe yok