Merhaba kızlar birşey danışmak istiyorum 10 aylık bebeğim var ve 6 aylıkta hamileyim halılarımı bayrama yıkamaya vermeyeceğim Doğum zamanı vereceğim ama halılarım da kirli biraz şimdilik elde silmeyi düşünüyorum ama siZler nasıl yapıyorsunuz neyle siliyorsunuz ne kullanıyorsunuz deterjan şampuan vs.fikir lütfen