Canım bizim de var borcumuz aynı durumdayiz ararsan şeyi öğrenir misin benim de kafamı o karıştırdı mesela bı toplam borç var faiZli ödediğimiz vadeli diyelim ki 100 bin bı de bugün kapatırsak ki tutar var 80 bin diyelim o da neye göre hesaplanıyor.Bunlar çok ince hesaplar ben sizi anladım vereceksek verelim ki onun için peşine düşüyoruz ama kimsede şu an fazla fazla verecek alım gücü yok hem tam tamına hesaplamak Allah korusun öncelikli olarak eksik hesaplayıp eksik vermeyelim diye yoksa zekat mali arttirir çok güzel biseydir.beni bilgilendirirsen sevinirim