Nisakusum öncelikle geçmiş olsun ve bebeğiniz hayırlı olsun. 5 buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım. İlk günlerde aşırı bir kanama oluyor, sonrasında azalıyor 2 hafta sonra falan. İlk günlerde depend kullanırdım, sonra pede geçiş yaptım. İlk günler koyu kırmızı olur, sonra parlak kırmızı ya da pembe olur. Bir süre sonra kahverengiye dönüyor en son sarımtırak ve beyaz akıntı oluyor. Normal doğum ya da sezaryen doğum fark etmez. Sadece bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor. Kimininki 40 günden az, kimininki tam 40 gün, kimininki de 40 günden fazla sürüyor. Korkulacak bir durum yok ama.