Mevla bebeğinizin gelişimini takip eden doktorunuz mama önermediği sürece bence gerek yok. Biberona alışması ne gibi bir kolaylık sağlayacakmış, söyleyenlerin gerekçesi nedir yani? Ek gıda alıyordur zaten. Sütünüz yeterli ise sorun yok bence. Keyfi bir söylem gibi geldi bana.😊