Öncelikle hem hayırlı olsun hem geçmiş olsun. Dikişlerini kendi haline bırak bana doktorum böyle demişti ve kendi haline bıraktığımda gerçekten fark ettim ki gün geçtikçe acısı ağrısı azalıp yok oldu. Tuvalete bile kendi haline bırakınca çıkabildim. Acısı ağrısı 20 gün içerisinde tamamen kayboldu, 1 hafta sonra ise rahat rahat yatıp oturabiliyordum. Yenidoğan bebeklerde sarılık genelde oluyor gözlerinden ve derisinin renginden anlarsınız bunu eğer göğüslerinizde süt hissetmiyorsanız hala sarılık olmaması için mama verin fakat enjektör veya kaşıkla sonrasında meme reddi olmasın süt konusunda ise geldi mi direkt gelmedi mi bilmiyorum benim üçüncü gün gelmişti gelmediyse geldiğini hissediyorsunuz. Bir hafta içerisinde işitme testi oluyor ve ikinci kez topuk kanı alıyorlar şimdilik aklıma gelenler bunlar 😊