Merhaaba oğlum 5 aylık sadece biberon ile mama ile besleniyor sün 150 cc mama yiyen cocuk bugün yemiyor biberonu ıssırıyor ağzında sağa sola cekip ıssıryor 100 cc flan anca içiyor ve ağlıyor içmek istemiyor bende biraz grip gibiyim acaba hasta mı oldu varmıdır yaşayan???