Cnroglm bizde aynıyız maalesef, eczaneden bebek balm’ı al (bebek viks) göğsüne, sırtına ve ayaklarına sür. Bir nokta da burnunun ucuna nefes alışını kolaylaştırır, burnunu izotonik suyla enjektörle yıka sonra aspiratörle çek bebek balm sür rahatlasın. Ben öyle yapıyorum inşallah biran önce iyileşir yavrularımız 😔