Ebruuuuuu Merhaba hanımlar. 7 aylık kızım az önce sol memesinde misket büyüklüğünde düğüm olduğunu farkettim. Daha önce yaşayan var mı bu normal mi
Babasininoglu Ebruuuuuu erkek bebeğim ilk doğduğu haftalarda vardı tam da dediğiniz gibi. Dr sütten olur oynama demişti ama geçti sonra. Öyle bir şey mi acaba. Anne sütü alıyor mu.
Ebruuuuuu Babasininoglu Onu biliyorum benim kızlarımın ikisinede olmuştu ama Yenidoğanda annenin hormonları geçtiği için oluyor sonra zamanla geçiyor. Bunu ilk defa görüyorum bilmiyorum korktum açıkçası. Evet alıyor
Babasininoglu Ebruuuuuu hımm bilemedim onu. Kormayın riskli bir bölge değil bahsettiğiniz yer. DoktoRa götürmekte fayda var tabii. Geçmiş olsun