Selam kızlar.
7 ay once sezeryan dogum yaptim . Dogum sonrasi karnimi sardim ama yinede faydasini goremedim yeteri kadar kalmadi belkide. Hamilelegimde gobegim oyle buyuktuki 7 aylikken doguma gidicek gibiydim 18 kilo aldim toplamda 5 6 kilo fazlam var suan ama sarkan bir gobek kaldi gobegim oyle buyuktuki yani karnim inince oda patlamis balon gibi sondu 😔 eski halimi ozluyorum. Ameliyat olamam calisiyorum 2 ay bi surec gerekliymis iyilesme icin. Ne yapabilirim nasil toplanir bu gobek 😔 cok kafama takiyorum 😔