Bebegim 8aylik neredeyse.. son 3 gündür ateş ishal ve halsizligi var. Bugun doktoruna götürdük. Üst disler yapmıştır diye dusunduk. Ama Dr kan bakalim. Belki başka birsey vardır dedi. Kanında mikrop vs birsey yok çok şükür. Ama hala bebegim ishal ve halsiz. Ve iştahsız.. doktorumuz probiyotik damla önerdi. Yarin sabah başlayacağız. Umarım iyi gelir. Sizin de başınıza geldi mi? Nasil üstesinden geldiniz.. dudak büküp ağlaması bile mahvetti beni artık.. halsizligi iştahsızlık kısmına girmiyorum bile..