mutluuanneee İyi geceler şimdi sağdığım sütü buzdolabına koydum dondurma işlemi yapmadan yarın dışarı çıkarken yanıma alacağım kaç saat içinde tüketilmeli?
48316ELIZAN mutluuanneee Oda sicakliginda 3 saat dolapta 3 gun buzlukta 3 ay bu sekilde kullanabilirsiniz.
babyandmom1 mutluuanneee anne sütü dışarıda 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay derin dondurucuda 6 ay bozulmadan durabilir
mutluuanneee 48316ELIZAN evet bunu biliyorum da buzdolabından çıkan süt içimde mi geçerli bu söyledikleriniz
mutluuanneee babyandmom1 teşekkür ediyorum dolaptan çıktıktan sonrada 3 saat içinde tüketilmeli o zaman
babyandmom1 mutluuanneee rica ederim ben sağım yaptıysam direk koyardım dolaba ama atıyorum 1 saat sonra koydum dolaba çıkarınca 2 saat içinde içirirdim. Bir de havalar ısınıyor çok dışarıda bırakmayın sütü