Canım bebeğin daha 3 günlük ağlaması çok normal yeni dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor. Ten tene teması sakın kesme mama yerine sık sık emzir. Benim bebeğime öyleydi hiç susmazdı. Sürekli kucağımdaydı gerekirse her 5 10 dakikada bir emzir. Güven duygusunu o şekilde alacak. Yeni dünyaya senin kucağında alışacak. Sadece azıcık sabret.