duzelicezinsallah Kızlar kızıma rutin 3 yaş tahlilleri yaptırdık bu değerleri böyle çıkmıs. Önemli bir durum var mı ? Hafta sonu oldugu için doktora soramadım pazartesi göstercem inşallah. Tahlilden anlayan varsa bir bakabilir mi 🙏🏻 https://imgyukle.com/i/RHogjH
Birkucukkelebek duzelicezinsallah bir sıkıntı yok bu referans aralıkları yetişkinlere göre o yüzden çocukların değerleri farklı çıkması sorun olduğu anlamına gelmez. Bir de diğer sonuçlarla bütün olarak bakılınca yorum daha net yapılabilir. Sadece az bir kansızlık var.
minnakimm duzelicezinsallah biraz kansızlık var kızınızda doktorunuz gerek duyarsa ilaç verir çok önemli ölçüde düşüklük değil gibi duruyo sonuçların hepsini değerlendirerek bişey söyleyecektir doktorunuz
duzelicezinsallah Birkucukkelebek cok teşekkür ederim ya içimi ferahlattınız cok tedirgin olmuştum. Diğer değerleri vitaminleri iyi şükür sadece bu attıklarım referans dısı görünüyordu. Cok sagolun cevap verdiğiniz için 🙏🏻💓