Efem123 valla ben mama ile besliyordum ne yaptıysam bıraktıramadım kendimi parçaladım resmen. Su ver dediler azaltarak git mamayı öyle bırakır dediler vs vs ne su içti ne azalttı sonra artık bende pes ettim 16 aylık oğlum buarada..uyku saatlerini az daha düzenledim gece mamasını kendiliğinden kesti bende anlamadım 🤷🏻♀️🙄 boşuna canımı sıkmışım dedim sonrada..şimdi sadece uykuya geçerken mama yiyo okadar