sevim_kos Ben de bekleyim burda. 4 aylık kızım. İsmiyle çok seslenmiyodum o yüzden bazen bakıyo bazen bakmıyo ama baktığında da bilinçli baktığını düşünmüyorum. Sese bakıyo. Çünkü başka bi şey desem de bakıyo
anayim_ben_ana 7 aylık bebeğim arada bakıyor ama sürekli bakmıyor bu sıkıntı mı acaba şimdi herkes böyle yazınca kafama takıldı 😔
Derinsu34 anayim_ben_ana kızım 9 aylık önceden sese hemen dönerdi yada ismine şimdi ilgisini çekecek birçok şey olduğu için ne zaman boş olsa o zaman bakar onun dışında pek umursamıyor 😐
Simay0 anayim_ben_ana canı istemediği zaman bakmıyor tabi bir kaç defa tekrarlıyorum ama genelde evet bakar bakmadığı zaman kırmızı balık demem yeterli oluyor çizgi film açıyorum zannedip direk bakıyor
birtatlianneee Derinsu34 kesinlikle bu yoruma katılıyorum 6 7 aylıkken ismine hemen bakıyordu şimdi bişeye dikkatini vermişse 10 kere seslen bakmıyor ama pişt diyorum bakıyor bazen canı isterse :)